A Tea-ház kalandos nyara

Idén nyáron rengeteg színes élménnyel és sok nevetéssel gazdagodhatott minden Tea-házba látogató gyerek. A bővített nyitva tartás 15:00-20:00-ig tartott, így lehetőség nyílt új közösségi játékok megismerésére. Nyár elején több alkalommal tartottunk házi bajnokságot, melyen nem csak ügyességüket mutathatták meg , hanem alkalom nyílt jobban megismerniük egymást. A házi bajnokságon csocsó, ping-pong, darts, vizilufi, területén ügyeskedhettek. Rendeztünk Ki-mit tud versenyt is, ami nagyon jó hangulatban telt. Többen táncoltak és rappeltek, hullahoppoztak, tátikáztak, breakeltek. Nagy élvezettel készültek a produkciójukra. Több biciklitúra is volt a nyáron, egy alkalommal a Rita-tóra is letekertünk, ahol a fiúk elmondhattak mindent amit csak tudtak a tóról, a halakról. Ilyen szép környezetben igazán jól esett megpihenni. Kicsik és nagyok együtt körbe ültünk és a természet hangjaira figyeltünk. Hallgattuk a szél susogását, a víz csobbanásait, a bogarak ciripelését, majd mezítláb sétáltunk a tó körül. Máskor a sokak által kedvelt Vadász-dombon piknikeztünk. A domb árnyékos aljában kiterítettük a pokrócunkat, megettük az uzsonnánkat, aztán a lányok tollasoztak, a fiúk fociztak. Látogatást tettünk a Zsolnay negyedbe is, ami igazán izgalmas volt. Megcsodálhatták a fényteremben a számos fényjátékot. A csodák palotájában ki próbálhattak minden ott lévő kis csodát. Arcukon váltakozott a döbbenet, kíváncsiság és a felismerés. A bóbita bábszínházban sok fénykép készült róluk, miközben a messzi tájakról érkezett bábokkal ismerkedtek. Technikákat is sajátítottak el, amivel a bábokat maguk mozgatták. A planetárium olyan jó élmény volt számukra, hogy napokig mesélték kinek mi tetszett a legjobban a csillagvizsgálóban. Sokan az iskolai tanulmányoknak köszönhetően aktívan részt is vehettek az előadásban. A csillagképeket, csillagokat, bolygókat nagy áhítattal figyelték. Egy kis sportra is jutott idő, hiszen a Misina Természet és Állatvédő Egyesületében több alkalommal lovagolhattak. Külön öröm volt számukra ha minél nagyobb lóra ülhettek, és fellángolt bennük a ló iránti érdeklődés, a lovakkal való foglalkozás, etetés, itatás, lóápolás. Lovasbemutatót, és póni lovas fogathajtó bemutatót is megtekinthettek.

Egy kis bulira is volt lehetőség, hiszen a rendszeresen járó gyerekek neve a szülinaptáron is szerepel és minden hónapban megtartjuk a születésnapokat. Júliusban volt több szülinaposunk, így közösen elkészítettünk két nutellás tortát, virslit sütöttünk, feldíszítettük a termet lufikkal. Egy önkéntesünknek is szülinapja volt, és boldog volt mert a gyerekeink rajzoltak neki, és énekes-táncos produkcióval is meglepték. A nagy hőségben mindannyiunk számára nagyon jól esett csobbanni az Orfűi  Aqaparkban. Ez az egésznapos program is ingyenes volt, mint az összes többi. Külön busszal utaztunk, reggelit, ebédet, uzsonnát, fagyit és innivalót minden gyerek kapott. Rengeteget csúszdáztak, nem csoda, hogy kimerültek nap végére, és sokan haza felé a buszon elaludtak. Szép színe lett mindenkinek. Szerencsére tudtuk őket támogatni fürdőruhával, sapkákkal és naptejjel is. Ezután megérkezett a medence  a Kobeko területére.